For alle nettbestillinger kan du bruke vår enkle returprosess.

RETURNER VIA LEVERINGSPARTNER

Det er bare å følge disse enkle trinnene:

returns-carrier.png

1. FORBEREDELSE

  • Legg varen tilbake i den gjennomsiktige plastikkposen varen kom i.
  • Fyll ut returskjemaet som følger med pakken og angi returårsak.  
  • Legg varen og returseddelen i returpakken (du kan gjenbruke pose/pakken varene kom i).

2. PAKKING

  • Fest returetiketten på returpakken. Sørg for at den dekker over den gamle adresselappen.
  • Forsegl pakken godt slik at den ikke blir skadet på veien.

3. RETUR

  • Det var det; pakken er klar for retur. Lever pakken på nærmeste Bring / Postkontor. Merk at varen ikke kan sendes i retur med andre.
  • Husk å be om kvittering som bevis på at du har sendt pakken retur. 

4. REFUNDERING

  • Når vi har mottatt returpakken din, sender vi deg en bekreftelse på e-post.
  • Om du returnerer noe uten å bestille noe annet i bytte belaster vi deg for returgebyret på 99.- kroner når vi mottar pakken fra deg. Dette gjelder ikke reklamasjoner.
  • Så snart vi har behandlet returen, vil vi utstede en refundering. Vi behandler returen innen cirka 14 virkedager. 
  • Har du betalt med Klarna ,valgt faktura og ikke betalt, vil varen slettes fra fakturaen. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna ta kontakt med deg for å få ditt kontonummer slik at de får sørget for tilbakebetaling.
  • Hvis du returnerer deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på www.klarna.no. Om det ikke blir gjort, kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no