For alle nettbestillinger kan du bruke vår enkle returprosess.
Det er bare å følge disse enkle trinnene:
1. FORBEREDELSE
- Legg varen tilbake i den gjennomsiktige plastikkposen varen kom i.
- Fyll ut returskjemaet som følger med pakken og angi returårsak.
- Legg varen og returskjema i returpakken (du kan gjenbruke pose/pakken varene kom i).
2. RETUR
- Trykk på denne linken: bring.no
- Fyll ut skjemaet/feltene.
- Skriv inn ditt ordrenummer under referanse.
- Du mottar en QR-kode på mail, denne skanner du hos ditt nærmeste Postkontor for å skrive ut returetiketten.
- NB! Noen postnummer får ikke QR-kode, men en kode med tall som skal skrives direkte på pakken før den leveres hos Postkontoret. Skriv gjerne avsendernavn og adresse.
- Kan kun sendes med Posten/Bring og ikke Post Nord/My Pack.
4. REFUNDERING
- Om du returnerer noe uten å bestille noe annet i bytte belaster vi deg for returgebyr på 89,- kroner når vi mottar pakken fra deg. Beholder du deler av leveringen belastes du kun for 39.- Dette gjelder ikke reklamasjoner.
- Dersom du betalte frakt da du bestilte, blir ikke dette beløpet refundert.
- Så snart vi har behandlet returen, vil vi utstede en refundering. Vi behandler returen innen cirka 14 virkedager.
- Har du betalt med Klarna, valgt faktura og ikke betalt, vil varen slettes fra fakturaen. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna ta kontakt med deg for å få ditt kontonummer slik at de får sørget for tilbakebetaling.
- Hvis du returnerer deler av din ordre og har valgt faktura som betalingsmåte, kan du selv utsette forfallsdato kostnadsfritt på www.klarna.no. Om det ikke blir gjort, kan det påløpe purregebyr før din retur er mottatt og behandlet. Purregebyrer påløper kunden. Klarna kan kontaktes på telefon 21 01 89 91 eller på e-post: info@klarna.no